پمپ آب پدرولو

  • ۰
  • ۰

سلام دوستان

پمپیناتور ( به انگلیسی: Pumpinator )  نام علامت تجاری شرکت ایرسا الکترونیک آیریک ، به مدیرعاملی مهدی پاکدل می باشد .

پمپیناتور یا به انگلیسی Pumpinator کلمه ای نو ظهور و تازه ساخته شده به صورت ترکیبی ، لازم به ذکر است ما در صنعت کلمه ای به نام پمپیناتور نداریم ، و کاربردی ندارد ، اگر در اینترنت سرچ کنید به فارسی و انگلیسی متوجه این موضوع خواهید شد . نه محصولی ، نه کالایی ، نه فناوری ، و هیچ چیزی به اسم پمپیناتور در دنیا وجود ندارد و کلمه کاملا ساخته شده و ترکیبی است. مثل علامت تجاری اسنوا یا آ ب ث ، یا مووو ، برفاب ، انرژی ، انتخاب ، پرسیل،طبیعت، سن ایچ ، اصالت، میهن و .... علامت تجاری ساخته شده از دو قسمت pump+inator می باشد .

pump: یک وسیله جهت انتقال و جابه جایی سیالات می باشد inator: به معنی : آغازگر ، اولین می باشد . کلمه پمپیناتور ذاتا معنی: اولین پمپ یا پمپ کننده می دهد ولی یک کلمه عمومی با کاربرد عام نیست یعنی در هیچ کجای دنیا ما محصولی به نام پمپیناتور نداریم و اصطلاح یا خدمات یا عملی به نام پمپیناتور نیز نداریم و کاملا کلمه ساخته شده و ایده این شرکت می باشد ، لذا عام نمی باشد و اسم خاص و ترکیبی است.

چنانچه در اینترنت جستجو کنید ، هیچ مفهومی ، هیچ محصولی یا هیچ کاربرد یا اصطلاحی یا توضیحی برای این کلمه چه در زبان فارسی و چه در زبان انگلیسی وجود ندارد ، چون این کلمه برای اولین بار و با ترکیب اسم پمپ بعلاوه فعل آغازگر ساخته می شود .و آوای بسیار خوش و زیبای صنعتی برای نام گذاری محصولات این شرکت دانش بنیان با هدف صادرات دارد ، و در سراسر دنیا نیز همانندی ندارد ، لذا به دلیل اینکه کاربرد عمومی ندارد . 

 

وبسایت پمپیناتور به ادرس : https://pumpinator.com در دسترس می باشد.

  • ۹۹/۰۹/۲۲
  • مدیر پدرولو

الکتروپمپ

فروش پمپ

پمپ

پمپ آب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی